Khamis, 18 Ogos 2016

POKEMON GO UNTUK FARIS

Ini adalah ubat darah tinggi yang aku makan setiap pagi selepas sarapan. Sebelum ini ubat lain, nampak macam tak memberi kesan kat aku Doktor tu tukarkan ubat. AIA cover banyak kan. So Doktor bagilah ubat yang mahal sikit. Huhuuu. Mahal macam mana pun dan bagus macam mana sekali pun kalau ubat tu tidak istiqomah makannya tidak membawa sebarang perubahan pun. Hahahah

Sejak kebelakangan ini aku masih patuh pada jadual makan ubat tu, alhamdulillah. Cuma selalu tersasar bila cuti Sabtu & Ahad. 

Sebab Azura tiada disisi. Dia selalu tanya "ko dah makan ubat?"
hahaha choiii mengharap orang ingatkan rupanya. Hehee 


Disebabkan aku BEKERJA MAKAN GAJI BUTA (sebab pompuan gila tu tak bagi kerja) aku menawarkan diri untuk membantu anak Kak Kay (si Faris) main POKEMON GO. Hahaha nak main sendiri punya tak dapat. Sebab aku pakai handphone cap ayam jeh. Setiap kali Kak Kay bercerita pasal kegembiraan Faris bila check status game nya aku sangat gembira. Aku kan memang suka buat orang lain gembira. Satu kepuasan aku rasa. Walaupun hanya mainkan game. Nak bersedekah duit aku tak mampu sangat, jadi aku sedekahlah masa dan sedikit kederat untuk dia.     

Tiada ulasan: