Sabtu, 13 April 2013

PENGAKUAN YANG HEBAT

"Mustapa Ali Letak Jawatan Berkuat Kuasa Serta Merta"

"Setiausaha Agung PAS, Dato’ Mustafa Ali hari ini umum perletakan jawatan beliau berkuatkuasa serta merta. Tindakan ini dilakukan beliau ekoran penyebaran meluas video seks beliau dengan seorang pelacur dari timur tengah di salah sebuah hotel di ibu kota.

Tindakan ini dilakukan beliau ekoran penyebaran meluas video seks beliau dengan seorang pelacur dari timur tengah di salah sebuah hotel di ibu kota.
“Saya akui yang saya merupakan pelaku dalam klip video tersebut dan kejadian tersebut berlaku 2 tahun yang lepas dan saya ingin tegaskan, perlakuan saya tidak menggambarkan perjuangan PAS kerana ia adalah kesilapan peribadi saya”.
Menjawab soalan wartawan, adakah kejadian ini didalangi pihak tertentu yang mahu menjatuhkan beliau, Mustafa menegaskan yang beliau tidak suka membuat tuduhan dan jika terbukti ada dalang disebalik kejadian ini, beliau akan menyerahkan perkara itu kepada pihak berkuasa."
 
Super hebat fenomena PRU13 kali ini. Lepas satu, satu video seks disebarkan alam siber. Yang pastinya perilaku nya tetap orang sendiri. ISLAM DAN MELAYU. Bangga betul dapat menjatuhkan sesama bangsa. SUPER HEBAT lah. MELAYU MEMANG PERANGAINYA MACAM INI. Daridapa zaman keris sampailah sekarang. Entah bila nak berubah, patutlah tak maju-maju.
 
Zina memang salah, tanyalah siapa sahaja hatta budak darjah 1 pun, jawapannya mesti sama, tapi aku lebih RESPEK pemimpin yang MENGAKU dan dengan gentleman cakap ini bukanlah perjuangan parti tetapi adalah kesilapan sendiri. Respek lah bro. Daripada sesetengah orang tu, yang memang terang-terang BERLAZAT-LAZAT tapi tak reti-reti nak mengaku. Bukan sahaja PARTI yang tanggung, tapi semua orang ditimpa bala.  

Tiada ulasan: