Selasa, 9 April 2013

DEMAM KEMPEN 2013

Tiap-tiap hari, media cetak dan media elektronik sebok membantu orang-orang BIRU berkempen untuk merebut hati rakyat di seluruh negara. Memburuk-burukan satu sama lain dengan berniat untuk menjatuhkan pihak yang satu lagi. 

Aku yang bukanlah nerminat sangat bila masuk hal-hal berpolitik ni. Tapi kalau TV siarannya asik cakap benda yang bukan-bukan hampir tiap-tiap hari, lama-lama aku pun naik muak dan rimas. Aishhh cepat lah semua benda ni berlalu. Tapi yang peliknya kumpulan satu lagi tu tidak pulak dipeduli oleh media cetak dan media elektronik. Pelik, nampak macam berat sebelah saja. Tak gentleman lah BRO. Hahahaaaa

Macamanapun, aku lebih meminati golongan ulama. Yalah aku juga harus membuat satu anjakan paradigma ke arah yang lebih positif. Aku lebih cintakan kata-kata ulama daripada yang cakap ikut lemak sahaja. Hurmmm

 

Tiada ulasan: