Isnin, 14 Januari 2013

KRISIS AIR LAGI

Rata-rata semua kawan-kawan kene kerahan tenaga. "sukarelawan" ataupun "sukar mau melawan" hahahaaa. Tak pelah, sekurang-kurangnya dapat pahala sebab tolong orang. Tapi niatlah 'mahu ikhlas'. Huh kalau dah kene maki tu ikhlas pun dah hilang rasanya. Huh apa-apa sajalah ya, kiranya masih termampu oleh kederat. Aku dan kawan-kawan yang dari kumpulan kecil ini akan berkhidmat pada 17 Jan 2013 sebelah pagi. Mintak-mintak tak ada apa yang tak elok berlaku lah. Sebab kami ni orangnya memang kuat semangat tapi lebih kuat melawan semula. Kalau kena maki, maka makian lah jawapan nyer. Kalau kekerasan fizikal, komform keluar segala silat-silat yang ada. Waaaaa poyo nyer.


KERJA
Aku semakin huru-hara di sini. Pejabat kecil tapi kena beroperasi macam pejabat besar, macamlah orangnya ramai. Semua kena letak atas kepala. Penat dan rasa tak berbaloi pun ada. Tapi buat apa sahaja kerja kenalah ikhlas kan. Owh ya resume tak sempat update lagi. Sekarang tengah giat mencari bisness sambilan. hehehee

 

1 ulasan:

Vam Lautner berkata...

bak kata cikgu Ct, hati mau ikhlas kannn...
rasa yer dapat email,peka kata dah stop..so selamat la ko x yah pergi angkat angkut air.....

kannnn.....