Selasa, 10 Januari 2012

KERJA BERTAMBAH

Aku dimaklumkan kerja kami disini akan bertambah. Lebih-lebih lagi melibatkan program di tempat TAUKEH. Hmmmmm. Program-program akan banyak dibuat disini hinggalah pilihanraya nanti. Bersabar lah ya. Selagi boleh bersabar. Aku memegang jawatan kordinator program merangkap PA dia sepanjang program berlangsung. Jadi Pengurus Program tu tak payah nak buat-buat muka pada aku lah ya. Aku pun tak hingin jawatan ini. Kalau nak ambil lah, akan kuberikan dengan senang hati. Haaaa

Hari ini, mata ku tersorot dengan gambar ini. Agak-agak korang berfikir sama tak macam yang aku fikirkan. Mulianya sangatkah tetamu ALLAH s.w.t yang sepasang ini.

Tiada ulasan: