Isnin, 5 Disember 2011

AKU TIADA PERASAAN?

Woooo agak lama tidak menulis disini. Terpaksa bekerja keras membersihkan sawang-sawang yang ada masa nak masuk di laman blog peribadi ini. Hehehehe. Hari ini agak malas untuk bekerja. Setiap hari Isnin memanglah begini. Patut pun seantero menggelarnya 'monday blues'. Ahakkk

Hmm cuti sekolah ini, adik yul ada di rumah subang. Dia memang begitu, sentiasa pandai ambil kesempatan. Main pow sana sini jer dia tu. Tapi aku suka juga ada orang di rumah. Ada orang kemas rumah, kemas dapur, angkat kain di jemuran. Tapi yang tak tahan anak buah aku si wanie tu pun ada jugak. Aishh nakal dan ligat orangnya. Selalu kena jegil mata. Lama-lama mata yang nak menjegil nih pun dah tak larat dah.

Entah kenapa sejak kebelakangan ini, aku tidak dianugerahkan perasaan. Tak ada rasa apa-apa. Dan kadang-kadang aku tak tahu nak beriaksi macam mana. Kalau ada mana-mana hati yang terasa dengan sikap aku ini, aku mintak maaf banyak-banyak. Aku tak bermaksud nak menyakitkan hati sesiapa.

Tiada ulasan: