Isnin, 19 September 2011

SEPARUH NYAWAKU PERGI

Sesuatu yang bukan milik kita, akan TETAP BUKAN MILIK KITA walau jaga tahap nak gila. Hahahaha untuk statement itu bye-bye NIKON D90 opis. Dan secara rasminya aku bukan lagi jurugambar. Tetapi aku tetap lah JURUGAMBAR untuk diri sendiri. Biarlah kalau ada yang cakap gambar yang aku ambil tu TAK CANTIK. Tak jadi apa pun. Tak ada siapa pun yang boleh rampas apa yang ada dalam otak aku nih. Hmmm itupun nasib baik 'dia' tak boleh format balik otak aku nih biar kosong ek. Kalaulah boleh...................... hmmm harus aku sendiri pun dah beberapa kali format balik kot. Hahaha. BENGONG lah.
Ada sesiapa yang bermurah hati nak hadiahkan kat aku sebiji NIKON??? owhh TAK ADA ek. Hahahaha







Tiada ulasan: