Sabtu, 10 September 2011

PESANAN BUAT YANG SUKA MENGHISAP PAYUDARA ISTERI

UNTUK 18 SX SAHAJA
Cemas dengan tajuk entry kali ini??? Tak perlu cemas sangatlah ya. Rata-rata yang membaca entry aku ini pun semuanya sudah lepas level 18 tahun ke atas. Aku mengambilnya di dalam artikel masa aku mencari info lain tadi. Buka saja internet, macam-macam pasal SEX yang keluar. Aishh internet zaman sekarang nih. Tapi aku baca juga lah untuk menambahkan informasi otak sebelah kanan sekali. Hahaha.  Ini bukanlah bererti korang boleh ugut pasangan korang untuk berenti merokok tau. Suruh dia jaga kebersihan mulut saja sudah.

Radang payudara, walaupun tidak merbahaya berbanding kanser payudara, wajib juga mewaspadainya. Apalagi bila suami anda seorang perokok atau seorang yang tidak peduli dengan kesihatan mulut. Berikut merupakan ingatan kepada si suami yang suka menghisap payudara isteri. Meskipun kurang popular dengan kanser payudara, mastitis payudara juga wajib dikenali untuk usaha pencegahan kerana jika sudah diperingkat akut, boleh mengakibatkan kesan mudarat kepada payudara.

Istilah mastitis payudara bererti radang pada payudara. Gejalanya bermacam termasuk adanya benjolan di payudara. Banyak hal yang menyebabkan terjadinya radang ini termasuk kewujudan kuman.

Bila diumpamakan, payudara itu bagaikan pohon yang mempunyai batang, dahan, dan ranting. Bayangkan saja betapa rumit rangkaian pengikat, saluran, dan kelenjar penyusunannya. Oleh sebab itu baik lelaki atau pun perempuan wanita wajib menjaga bahagian tubuh yang satu ini dengan baik untuk mengelakkan kemungkinan berlakunya mastitis.

Bukan sekadar hanya anda sebagai isteri, perempuan, wanita, gadis pemilik payudara yang harus menjaga kebersihan, pasangan anda juga mesti menjaga kesihatan mulut, jika ia sudah terbiasa menghisap puting payudara anda saat berhubungan seks. HAHAHAHA

Tiada ulasan: