Khamis, 29 September 2011

ADA HIKMAH KOT

1 Oktober 2011, tarikh keramat tu. Dengan RASMI nya aku ditukarkan daripada Bahagian Program ke Bahagian Perkhidmatan Korporat (Admin). Hulawehh. Bagus juga sebab karisma diantara aku dengan boss aku yang ala-ala tu agak pudar kebelakangan ini. Dan maksimanya minggu-minggu akhir ini aku amat tidak boleh belah dengan perangai dia yang pada akulah AGAK MENYERLAHKAN KEGAMPANGAN TAHAP KRONIK. Nasib baik dia sedang sebok ke hulu dan hilir menempel muka dengan Encik Taukeh dalam majlis kawin anak Taukeh. Hahaha tah apa-apa tah. Yelah dia kan perasan dia tu orang kanan Encik Taukeh. Hahaha, aku ni kalaulah boleh aku tak nak berselisih dengan Encik Taukeh pun. Bukan apa, kalau selalu sangat nampak nih tidak menjamin masa depan wooo. Salahnya tetap ada cuma cepat atau lambat sahaja. Betul tak?

Tiada ulasan: