Isnin, 22 Ogos 2011

RAMADHAN YANG KE 22

Aku masih berpuasa hingga ke hari ini. Insyallah. Masuk hari ini dah 22 hari kita berpuasa ya. Hmm alhamdulillah.

Aku banyak kerja pulak disaat-saat akhir (24 - 28 Ogos 2011 - masih bekerja). Hmm adatlah. Aku selalu kena bekerja keras dikala nafas dah sampai hujung nyawa. Harap-harap bila sampai janji aku nanti, aku tak nak lah kalut ribut dihujung nyawa jugak. Hahaha

SELAMAT HARI RAYA 2011

Mengambil kesempatan entry yang ini, ingin sekali aku titipkan ucap selamat buat kalian. Bimbang aku tidak berkesempatan nanti. Buat semua kawan-kawan pesara kerajaan (sebab dapat duit raya RM500 sama rege dengan pencen jer) yang sudi melawat 'pages JJ' ini, aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Mudah-mudahan Aidilfitri kali ini adalah Aidilfitri terindah buat kalian semua. Hargai setiap sesuatu dan apa sahaja yang masih berada disisi kita hari ini. Supaya suatu hari nanti kita tak terdera dengan kenangan.

Juga jangan dipersia-siakan ramadhan ini, dan minggu ini adalah minggu yang terakhir (terutama kehausan sebab shopping sakan). Tak pasti, kita ni akan dapat berjumpa dengan ramadhan ditahun-tahun akan datang. 

Ada 'sesuatu' yang amat merungsingkan hati. Dan aku berusaha untuk abaikan semua. Bukan nak riak, bukan nak angkuh..... 'Firasat aku selalunya tepat, percayalah'

Tiada ulasan: