Isnin, 15 Ogos 2011

RAMADHAN YANG KE 15

Hmmm alhamdulillah kalau sempat habis puasa hari nih dah 15 hari aku berpuasa tanpa kepayahan dan kesusahan pun. Hahaha yelah walaupun dah 2 kali tidak terbangun sahur. Sedar-sedar saja dah jam 6.50 pagi. Ehhhh sempat lagi minum kotttt. Hahaha bengong.

Konti-konti radio tempatan tengah gila pasang lagu-lagu raya. Yelah baru tamat 'edah' sah-sahlah menggilanya lain macam. Hahaha aku mendengarnya melalui telefon bimbit saja. Itupun dikala 'line clear'.

Hari ini BOSS AKU MENGHANJING... sebab dia dapat surat tunjuk sebab, tak pasal-pasal aku disalahkan. Dengan muka ala-apa 'bapok chow kit' dia melempar surat tunjuk sebab tersebut dalam 'in tray'. Aishhhh betul lah orang puasa nih cepat marah. Aku pulak rasa nak lempar penumbuk aku nih kat dia. Nama aku tidak ditulis untuk mewakilinya menghadiri apa-apa mesyuarat sepanjang dia bercuti, tiba-tiba aku nak dipersalahkan. Rasanya hari nih aku kurang pahala puasa.......tapi sebab geram aku nam mencarut jugak. 'LAN&AU betul!!!' ".....kan saya dah cakap dengan awak untuk ganti saya masuk mesyuarat ni." entah bila masa dia bercakap dengan aku, aku pun tak tahu. Dan bebudak lain yang ada disini pun remark benda yang sama. 'bila pulak dia suruh????' arghhh aku bengang.

Hari ni aku tidak berhati perut, tiada belas ehsan. Tapi bila dah dengar lagu raya nih, aku sedikit 'cool down'. Hehehehe  

Tiada ulasan: