Ahad, 10 April 2011

KELANA JAYA TO KUALA KANGSAR

Pengalaman baru, menaiki keretapi untuk ke Kuala Kangsar. Memang seronok melampau. Walaupun seat firstclass tapi rasa macam lastclass saja. Eleh bayar pun baru RM49 jer kan, nak harapkan apa ya dengan nilai begitu. Komen peribadi aku, KTM masih perlu dinaik tarafkan. Hmm tapi kalau dapat keluar berlazat-lazat dengan kawan-kawan yang 'gila' mesti semua itu tidak membawa kecacatan pada aku. Pasar malamku telah dijalankan oleh AJIB, IKA dan NAIM. Mujur juga dorang mahu menggantikan tempat aku. Dan AJK pasar malam tak adalah peluang sangat untuk menyindir aku seperti selalu. Hahaha. Nampaknya peluang aku untuk berehat dihujung minggu dan outstation dengan aman kian cerah. Hihihi


Tiada ulasan: