Isnin, 28 Mac 2011

TIADA KATA SECANTIK BAHASA

Tiada kata secantik bahasa untuk ku puji adinda tiada gambar secantik lukisan nak ku tunjuk perasaan Oh... dinda puspa gemala mengharum jiwa hmm... oh... dinda puspa gemala mustika kanda... walau musim berubah suasana bertukar tapi ikatan mesra sikit pun takkan longgar tiada kata secantik bahasa untuk ku puji adinda....


Lirik lagu : Tiada Kata secantik Bahasa

Abang kepada Abah atau lebih tepat BAPAK Abah telah kembali kepada Nya, selang sehari lepas itu, Mak Mertua Kak Ila ataupun lebih tepat Wak aku pula. Semua orang-orang yang rapat dengan keluarga aku. Tiada air mata tiada tangis, tapi aku cukup terdera sebab Mak aku agak pendiam sejak beberapa hari ini. Agak-agaknya bila sampai masa aku nanti macam manalah situasinya ya. Dulu aku selalu berdoa, kalau aku diberinya hayat cukuplah sampai umur aku 40 tahun saja. Kenapa aku berdoa macam tu, biarlah aku simpan dalam hati. Aku harap orang-orang yang aku kasihi yang pernah hadir dalam hidup aku dan memberi kesan, akan bahagia selamanya. Hmmm entahlah......  



Tiada ulasan: