Selasa, 29 Mac 2011

PENYAKIT BARU

Sejak akhir-akhir ini, rasanya hidup amat huru-hara. Tidur malam pun hilang nikmatnya. Jam 2.00 pagi masih lagi merajinkan diri dengan mendobi baju. Kadang-kadang sengaja selongkar almari tengok baju yang tak pernah pakai agak-agak comot aku masuk mesin sekali. Tengah malam-malam buta kadang-kadang dengan selamba aku vacuum bilik. Hahaha semua orang tahu aku tak dapat lelap. Aku belum kena sound dengan budak-budak yang ada di rumah lagi. Esok-esok kena jugak aku ni. Aishhh.

Kadang-kadang aku amat mencemburui orang yang asal letak kepala saja hanyut tak kira tempat. Eishh sawan bantal kelas atasan betul ek. Hmm baru perasan, penyakit aku ni sama saja dengan penyakit Mak aku. Kira aku ok juga lepas jam dua baru lelap. Mak masuk bilik jam 9 malam lelap, lepas tu jam 3 pagi terus bangun dah tak tidur-tidur. Tak lama lagi aku pulak tukar jadual dengan mak ni. Ish-ish, anak mak lah kata kan. Nampaknya aku kena rancang sesuatu supaya dapat memenatkan diri di siang hari dan malam aku boleh tidur dengan jayanya. Fokus pada kerja pun kian berkurangan, agak malas, banyak fikir benda bukan-bukan, selalu sakit kepala dan BP pun rasanya dah huru hara dah nih cuma malas nak check di klinik. Hahahaha BENGONG AR......

 

Tiada ulasan: