Khamis, 10 Februari 2011

TEKNIK BERHEMAH

Macam mana agaknya CARA BERHEMAH untuk mengatakan kata-kata yang seangkatan dengan 'AKU BORING MAKSIMA KELUAR NGAN KO LAH MANGKUK'. Hahaha, dalam BERKAWAN dalam BERCINTA kadang-kadang kita AMATLAH TIDAK JUJUR pada diri sendiri. Bukan bermakna kita ini tak suka dengan DIA, MENJAGA HATILAH KONONNYA. Hentikan KEBAIKAN plastik korang tu. Manalah tahu yang keluar dengan korang tu betul-betul MANGKUK sah-sah dia tak perasan. Jom CEKIKDAUD.

TEKNIK JURUS SOALAN
Kalau korang berjalan ke shopping kompleks, kunjungi setiap kedai yang ada. Bermakna dari tingkat paling bawah, hingga yang paling atas. Termasuklah kedai buat kunci hinggalah ke kedai repair telefon bimbit. Lagi bagus kalau setiap kedai yang korang singgah tu korang boleh tanya macam-macam. Sekurang-kurangnya korang dapat juga pengetahuan bergunakan, disamping dapat menghabiskan masa yang berjam-jam dalam boring tu.

TEKNIK JURUS KELENJAR PIPI
Baca sms yang ada dalam telefon bimbit. Setiapkali selesai membaca 1 sms tu, korang kena buat 3 jenis gelak. Jenis gelak kuat yang boleh guling-guling adalah yang terbaik. Gelak yang seakan-akan bunyi puntianak mengilai pun ok juga. Selain itu boleh juga buatlah gelak ala-ala Hj Bakhil tu. Tapi perlu diingat, jangan sesekali gelak yang mengoda tahap meleleh air liur, apalagi yang MENGHAIRAHKAN. Takut nanti lagi lama dia nak berkepit dengan korang.

TEKNIK JURUS MENGUAP BABUN
Hahahah teknik ini paling simple dan korang boleh buat tanpa ragu-ragu. Kalau dia ajak keluar, korang keluar juga. JAGA HATI DIA KAN. Tapi bermula dari dalam kereta korang buat-buatlah mengantuk melampau. Tapi korang jangan TIDUR pulak, itu amat membahayakan kesihatan tubuh korang. Mana tahu kena raba atau yang sewaktu dengannya. Memadai dengan menguap dan mengaru-garu kepala, berlakon macam korang tidak tidur seminggu. Bila dia tengok korang macam tu, hilanglah semangat dia nak berlama-lamaan dengan korang. Secara tak langsung niat suci murnia dia untuk romen-romen  korang pun terbantut. Ha kan dah selamat dah. Selamat dari dosa dan noda gitu. Hihihi

TEKNIK JURUS BUNYIAN SEKSA
Kalau dia ajak ke tempat makan, mesti dia pilih tempat yang suram-suramkan. Niat dia tu cuma satu, sambil makan-makan tu dia nak coba-coba makan korang jugak. Ishh jauhkan. Korang kena pilih tempat yang terang benderang. Lagi ramai orang lalu lalang lagi bagus. Kalau dapat meja yang paling dekat dengan dapur ataupun meja tempat tukang masak makan lagi cun. Selain masa makan korang bersoundtrekkan bunyi-bunyian periuk belanga korang juga boleh meminta nasi ataupun lauk tambah dengan senangnya. Jangankan nak raba-raba korang, nak jeling-jeling manja pun dia tak selesa punyalah. Mesti cepat saja dia ajak balik. Ha sekali lagi korang terselamat kan.


TEKNIK JURUS MATA UJI RASHID
Bila keluar dengan dia habiskan masa dengan termenung dan senyum kambing. Bukan hanya gelak yang berjenis-jenis ni tau. Senyum pun ada yang berjenis-jenis. Cuma korang kena bijak memilih jenis senyuman apa yang sesuai dengan keadaan dan bisa menyelamatkan korang. Kalau korang memang dah jenis senyum gatal dan mengoda, kena tukarlah kepada yang lebih hampeh. Tapi kalau tak boleh juga, teknik ini bukan yang sesuai dengan koranglah. Setiap kali dia bercakap dengan korang, korang bolehlah tenung dia lama-lama. Kalau perlu bulatkan mata, digalakkan sangat-sangat. Tenung dia sampai dia gelisah. Hahaha sah-sah dia cuak-cuakkan. Ishhh kesian. Hahaha

Hahaha sesekali merepek, merepeknya amat tak masuk akal betul.

Tiada ulasan: