Khamis, 27 Januari 2011

OLE-OLE BALI

Oh ya masa di BALI tempohari aku ada membeli sebuah helmet dan sepasang glove. Sebelum ini tak pernah pulak teringin nak membeli menda-menda tu, sampai di sana saja aura bertukar pulak. Hmm orang-orang di seberang panggil HELM. SOP selera aku, sah-sah lah warna putih. Nasib baik jugak kan, kalau aku nak kat orang tak perlu pulak ikut SOP aku tu. Kalau tak susah jugak ek. Manalah aku nak cari yang macho tapi putih melepak. Hahaha

Dari semalam berkali-kali aku menelefon Mak di kampung. Susah nak dapat pulak. Ala-ala PM pulak Mak aku tu. Ishhh....2 orang sahabat baik SEBAHULU MAK meninggal dunia baru-baru ini WAK PIAH & WAK JENAH. Al-Fatihah untuk kedua-duanya. Aduihh. Aku risau tak menentu, nak bawak mak lari ke Shah Alam saja rasanya. Tapi mengenangkan ramai pulak yang HARUS dibawa lari bersama tu... agak keberatan jugak. TAK MAKAN pulak anak orang nanti.

SUKAN 2011  

Boss aku yang Dato' tu sudah mengeluarkan arahan setiap 2 minggu sekali akan diadakan latihan badminton. Bulan 2 nanti akan diadakan BOWLING pula. Sejak dah dekat dengan KUBUR ni barulah masing-masing sebok nak mencairkan himpunan lemak-lemak tepu dalam badan masing-masing. Hmm banyak jugak aku kena peruntukan bajet untuk beli kasut sukan baru (yang lama dah mereput) reket baru(yang warna biru dan merah dah aku jual masa mula-mula aku kena tukar ke SYABAS) t-shirt round neck kena banyak-banyak sikit. Bla-bla... Arghh pokailah kalau macam ni selalu.

Aku dah kena menyimpan untuk percutian ke BANDUNG dan SEMPORNA nanti. Hahahaha.. dalam sengkek mengkek jalan tetap terus ek. Macam mana aku cuba dipisahkan dengan kamera pun, aku akan berusaha untuk memetik shutter dalam apa juga keadaan. Tak kiralah gambar apa dan siapa. Yang penting ada gambar ek.

Tiada ulasan: