Khamis, 27 Januari 2011

CUTI-CUTI MALAYSIA

19 - 23 Jan 2011. Aku berkesempatan MELANCONG ke Negara jiran sekali lagi. Hehehe BALI. Terima kasihlah kepada pengajak yang setia tu. Tempat memanglah cun melampau. Tapi makanan haduhh out gila babas. Lain kali aku kena mencari apartment yang ada dapur sekali. Aku tak boleh berlazat-lazat sangat dengan makan di sana. Tapi tetaplah tak kurus juga. Hmm entahlah. YANG BOROI tu kan COMEL BANGET. Hehehe

Banyak tempat menarik yang berkesempaan untuk dijengah. Sampaikan aku sendiri lupa apa namanya. Hmmm layan sajalah. Cuma time makan tu amatlah siksa sedikit. 'Ya makanannya HALAL pak...' 'tiada pork tiada arak' tapi sembelihan macam mana ek. So nak selamat bawak bekalan dari Malaysia sudah. Hahaha

SAHABAT YANG MERAJUK
Aku ni sudah terbiasa bergurau GANAS dengan dia. Aku biasa kutuk dia, aku biasa sindir dia. Semuanya yang ganas-ganas belakalah. Tetiba hari ini dia 'sensitif terlampau'. Aikk.... owhh bendera merah sudah. Aku sungguh-sungguh tak bermaksud nak kecik an hatia dia. 

Memanglah salah aku, tapi sungguh aku tidak bermaksud untuk menyakitkan hati dia. 1001 MAAF ya  geng. Kalau nak marah tu marahlah betul-betul. Ini senyum sinis dan menyindir, AMAT MENYAKITKAN.
















1 ulasan:

zuha berkata...

eh..bkn sbb bendera2 ok..sebab kata2 itu sgt menyakitkan ati...ade ker mmber kondem mmber sendiri..hampeh la tuh..