Selasa, 4 Januari 2011

AKU DAH KE SABAH

Hari ini aku bersengkang mata dari petang tadi sebab takut terlajak. Flight aku ke TAWAU jam 7.15 pagi. Bergerak dari perkarangan Wisma Sunway Mas ini jam 4.00 - 4.30 pagi. Hmm tak apalah berkorban sikitlah aku ni. Dari terbabas terus kan. Kena maki memang dah conform dah kot betul-betul terjadi.

Aku berada di FELDA SAHABAT 3 lebih kurang 6 hari. Duduk menumpang kasih dengan keluarga angkat. Mintak-mintak tiada apa yang tak best berlaku. First time aku jadi floor manager. Memang lah aku tak suka sangat kerja itu, yelah aku kan lebih suka ambil gambar untuk detik-detik mencemaskan. Harap-harap kesihatan Mak Abah, adik-adik dan semua orang dipelihara NYA selalu. Jauh tu kalau aku nak buat larian pecut dari sana. Sempat kurus dan hilang BOROI.

p/s: kalau sempat aku memetik shutter si NIKON ni, aku upload di sini ya! Take care my friend.

Tiada ulasan: