Isnin, 20 Disember 2010

TIDUR DALAM TAKUT

Hari ini MAK dan Nurul sudah balik kampung dengan Anun. Si Ebi, Ayahnya ambil semalam lagi lepas acara makan-makan. Fara dan Ika kerja MALAM pulak. Aku tingal sorang-sorang kat umah. Aduihh suspen jugak rupanya. Maklum sajalah muka aku nih jer yang ganas tahap-tahap RIMAU. Tapi DALAM HATI ADA TAMAN. Nak buat cam ner. Nampaknya lepas solat Isya jer kena tarik selimutlah aku ni. Hehehe TAKOT.

TV memang aku tak berani buka kalau sorang-sorang cam nih. Selalunya time sorang-soranglah yang ada cerita pelik-pelik. Ishh TV ni, macam tahu-tahu saja. Aku selalu cakap dalam hati, 'aku tak takut, aku tak takut' tapi aku takut gedik-gedik sebenarnya. Hahaha

BENGONG MELAMPAU

Tiada ulasan: