Selasa, 21 Disember 2010

I LOVE HYUNDAI SONATA

Aku sebenarnya tengah dilanda MASALAH BESAR. Biasalah aku, kalau ada masalah besar mesti aku nak share ngan korang. Tolonglah aku ya. Aku sudah JATUH CINTA dengan menda ni. Dari ituari aku MENJERUK RASA. Mentang-mentang si WIRA DAH NAK HABIS BAYAR dah. Mulalah mengatal MELAMPAU. Tapi untuk pengertahuan korang aku memang minat kat model nih dari dulu lagi. Asal dia lalu jer conform sampai nak juling-juling mata MENJELING. Siapalah yang bawak model nih. Tapi kali ini aku memang dah tak terkawal. Rasanya kalau setakat bawah 50k tu terkedu-kedu aku hayun jugak. Tapi model ni 2.4 lah pulak. Telan minyak comform lah macam minum air sirap jer ni. Tapi hati dah terpaut sangat. Ishh HASUTAN SYAITAN KOT. Design luar, design dalam, seat, enjin bla, bla, bla.. semua cukup MENGODA AKU. I love this white HYUNDAI SONATA. This car only.

IKUT KEMAMPUAN LAH ITA oiii. Aduihhh tolong....TOLONG....

Tiada ulasan: