Selasa, 21 Disember 2010

HARI YANG KOSONG

Tiba-tiba aku jadi KOSONG dan TIDAK GHAIRAH. Tak tahu mana satu KERJA NAK DIBUAT dulu. Bertimpa-timpalah pulak. Aduihh MAK. Aku rasa hari yang indah seperti hari ini adalah sesuai untuk aku mendamaikan diri dengan duduk bermalas-malas di tepi tasik ataupun mana-mana lokasi yang sesuai dan yang banyak pokok. Lagi banyak pokok berbunga lagi bagus. Aku perlu melarikan diri seketika dari pejabat dan kawan-kawan.

Aku PENAT sudah. Boss aku yang si Hitam Pekat tu entah ke manalah perginya. Kejap ada kejap tiada. Dah macam biskut je lah pulak. Hari ini, memo kami bertukar tangan banyak pula pantang larang yang diwujudkan disini. Lama-lama aku pun naik MENYAMPAH. Huh

Tiada ulasan: