Rabu, 10 November 2010

KAWAN-KAWAN JABATAN AKU

Hari ni aku cukup tak ada mood dan bermalas-malas saja memandang kerja. Yelah semalam aku kena 'down' ngan BOSS. Hilang mood kerja aku. Hmmm hari ni aku ada BOWLING di ole-ole sec 18. Mengambil kesempatan ini aku kenalkan kawan-kawan aku yang menguatkan semangat yang kian pudar ni.

BOSS AKU, Manager jer tapi kerjanya dah macam COO saja semua dia kena buat. Kalau buat salah sikit memang dia kena yang paling SADIS. Sungguh tak ADIL, sebab tempiasnya kena kat kami juga. Bulan PUASA dia mc seminggu DENGGI masuk wad. Aku dan EDDY kena cover program gotong royong perdana. Hampir-hampir hilang pahala puasa dan hampir masuk wad GILA pun. Tak apalah dia pun bakal-bakal dinobatkan sebagai COO satu hari nanti, itu janji BOSS BESAR. Hahaha dan kalau dia lupa kami memanglah nak kena SUMPAH.

NORHAFIZ ni Eksekutif Sukan. Aku tak berapa bekenan sebab perangainya banyak yang tidak MACHO di mata aku. Aku lagi MACHO dari dia. Huhuhu paling-paling aku tak suka, mamat nih kedekut melampau.

EDDY, Eksekutif Sosial. Nama saja sosial tapi dia tak sosial langsung. Baik dan diam sangat. Kalau ada masalah pun dia dim jer. Susah jugak cam nih kan? Tapi tak apa. Dia tak kedekut wooo

HILA (Lala), Kerani Jabatan Program. Budak baru, budak kampung aku. Apa yang aku boleh cakap, dia lagi hensem dan MACHO dari jantan-jantan yang ada di sini. Semua macam kureng suka dengan dia jer sebab kelebihan dia tu. Hahaha BENGONG.

Lagi sorang tu namanya HANIF yang handle bahagian MOTOR SPORT. Aku tak ada simpan gambar dia, sebeb heheheh..... hanya orang-orang tertentu jer yang tahu.

Tiada ulasan: