Jumaat, 13 Ogos 2010

PUASA KETIGA & PINDAH

Aku sudah masuk pejabat tadi. Tak nampak pulak si tong kosong tu. Dengarnya dia nak buat meeting di pejabat baru sec 9. Hahaha orang tengah huru hara dengan barang-barang yang tak tahu nak letak dimana pun ada hati nak tunjuk taring. Kui kui. Kitaorang datang sekejap di pejabat baru tu. Lepas tu masuk wisma balik. Sayang aku pada wisma ni. tiada tolok bandingnya. Ish napalah kena pindah ni.

Tong kosong dapat bilik. Haha memang sesuailah tu. Tak lah bingit telinga ini bila dia mula buka mulut untuk bercerita nanti. Pemindahan aku kali ini, tiada air mata. Sebabnya aku tidaklah jauh sangat pindahnya. Dekat saja dan masih berhubung sebab stationary dan lain-lain keperluan masih minta di wisma dan aku boleh menempel bila-bila masa saja kalau ada masa. Hahaha

Dan esok aku akan ke pejabat baru untuk menyusun barang-barang peribadi aku, itu pun kalau meja aku sudah siap tersedia. Haha tak pernah dibuat orang kena pindah rumah tapi rumah tu bumbung belum pasang. Hari ini dalam sejarah betul. Macam boss tu dah menyampah sangat-sangat tengok muka kitaorang ni.  

Tiada ulasan: