Isnin, 30 Ogos 2010

KIBARKAN DENGAN BANGGA-JALUR GEMILANG

Selamat bercuti di hari MERDEKA kepada semua sahabat. Luangkan masa untuk memasak hidangan berbuka. Aku sudah tiada kesempatan untuk itu. Terasa rugi amat. Ini pun aku masih dipejabat. Menyudahkan kerja yang amat memeningkan kepala. Esok aku akan kembali mengadap PC ini seperti hari cuti yang selalu. Aganya memang inilah saja aktiviti untuk prang bujang yang masih tidak punya PACARAN. Cari duit huhuhu. Tadi menu aku berbuka dengan roti canai dan radix dikedai mamak yang selalu ku kunjungi. Hahaha itu pun setelah mengintai dari jarak jauh dan kawan-kawan pejabat pun sudah mengesahkan, ya yang tebar roti canai tu orang melayu. Hahahah.... mamak roti kosong satu. Bukan memandang rendah kaum itu, cuma tekak aku ni, asal nampak orang hitam dan berbulu banyak mulalah kembang-kembang. Jangan berkecil hati dengan aku. Memang ini adanya aku.

Kalau ada pakwe pun aku harus menyiasat tahap ketebalan bulu romanya. MAU DIPAKAI LAMA MA. Anyway sekali lagi aku ucapkan selamat hari MERDEKA. Marilah kita belajar memerdekakan diri dengan seribu macam yang membelenggu. MERDEKA ZAHIR & MERDEKAKAN BATIN. 

Tiada ulasan: