Rabu, 4 Ogos 2010

AKU SAKIT KEPALA

Hari ini tak dapat menulis panjang-panjang. Kepala aku sakit sangat-sangat. Tekak pulak rasa tak best. Seharian menghidu bau-bauan BANGKAI. Kalau korang nak mencium baum BANGKAI marilah turun tempat aku esok. Ada seorang MAMAT tu baunya mengalahkan bangkai AYAM MATI. Eyekk loya tekak aku ni kalau teringatkan dia. Waktu paling BEST lepas aircond dimatikan iaitu selepas jam 5.30 petang. Nak minum air di tempat sendiri pun tak selera de.

Macam mana ya, cara berhemah unuk menegu mamat tu. Macam ni ke 'Bro badan ko busuklah....'

Tiada ulasan: