Khamis, 24 Jun 2010

PROGRAM SABTU INI

Dari semalam kawan-kawan corp comm aku cari aku rupanya. Huhuhu bermakna kehadiran aku masih dihargai lah ek. Dorang ajak aku mneyertai Green LRT Hunt yang akan diadakan pada hari Sabtu ini 26 June 2010.

Wahh macam best jer kan. Layan jerlah. Jabatan aku akan menghantar seramai 8 orang. Bermaksud 2 kumpulan. Kitaorang diarahkan untuk memakai t-shirt hijau. Kitaorang juga diminta membawa bekas minuman dan makanan masing-masing.

Hadiah memanglah best. Tempat pertama RM 6k wahhhh teruja amat. Eleh yang masuk bukan calang-calang orang tu. Pertandingan terbuka lah katakan. Tapi kalau menang alhamdulillah le. Aku belanja korang nanti.

WC2010

Ini jersi aku bersempena dengan WC2010. Hehehe jangan marah...walaupun abang KLOSE aku tu kene gantung dari games. Aku tetap bersamanya walaupun hanya duduk di tepi padang....Huhuhuhu

Aku ke klinik semalam dengan berat hati. Aku kan malas ke klinik. Tup-tup Doktor tu punyalah hensome tahap Arjun Rampal. Wahhhh menyesal tak pergi awal-awal lagi. Dia siap pesan kalau tak kebah jugak sakit-sakit aku ni, dia suruh datang lagi. Hehehe memang comformlah aku akan datang lagi. Walau pun dah ok. Auwww

Tiada ulasan: