Isnin, 28 Jun 2010

GERMANY BUKTIKAN KEMAMPUAN

Semalam lepas balik meniaga, sebok menekan remote mencari kalau-kalau ada disiarkan game diantara GERMANY dan ENGLAND. Hampehh. Tak ada pun. RTM sebok menyiarkan rancangan tarian yang aku sendiri tak tahu tarian apa. Malaysia BOLEH.. Tari menari tu kan lebih penting dari WORLD CUP.


Sebab tu MALAYSIA tidak layak ke untuk merebut PIALA KEGILAAN negara-negara di seluruh dunia tu. Nak hairan apa, FOOTBALLER MALAYSIA walau baru sekali turun padang merebut PIALA SUPER pun dah boleh bergaya-gaya manja di dada akhbar ataupun majalah. Pose pun ala-ala BAPUK dari Chow Kit gitu.



Semalam GERMANY berjaya memalukan ENGLAND dengan 4 gol berbalas 1. Ledakan gol bertubi-tubi itu sekali gus membunuh semua persepsi yang kononnya team ENGLAND yang dibarisi manusia glamour dan bintang itu akan muncul sebagai juara musim ini. Nampaknya ENGLAND meletakkan darjatnya jauh lebih teruk daripada pasukan KOREA SELATAN.Hahaha. Gol-gol hebat itu disumbangkan oleh MIROSLAV KLOSE 1 gol,  LUKAS PODOSKI 1 gol dan THOMAS MUELLER 2 gol. Hebat permainan dorang semalam. CAYALAH GERMANY.

AKU PUASA HARI INI.

Aku memulakan PUASA QADA hari ini. Kalau aku tidak memulakan hari ini entah bila pulak lah aku akan memulakannya. Aku harap hari ini adalah hari yang tidak berapa menguji kesabaran aku. Aku mahu pahala puasa aku ini 100%. Aku benar-benar berharap tidak akan ada orang yang sememangnya BODOH buat lawak BODOH hari ini. Harus dapat penampar laju tu kan.




Tiada ulasan: