Sabtu, 19 Jun 2010

DEMAM TAK BAIK LAGI

Esok cuti wahhh best betul. Ingat nak layan bola sampai pagi, tapi apa kan daya RTM cakap tak serupa bikin. Hampehh. Kabarnya si KLOSE buah hati aku tu dilayangkan kad merah dan digantung untuk 2 games. Bermakna kalau ada rezeki dapat juga tengok dia beraksi lagi di semi final nanti. Alahai game yang berlangsung sekarang ini pun dia cuma membetulkan urat-urat kaki saja. Sempoi. Hidup JERMAN!!!

Esok kena bangun awal dan bersiap-siap untuk mengambil barang meniaga hari Ahad. Nak servis van tu. Kesian dia. Lanyak selalu tapi tak pernah nak layan dia lebih-lebih.

Cuaca sekarang tak bagus untuk kesihatan. Aku baru beberapa hari baik demam ni dh pening-pening balik. Batuk memanglah tak hilang-hilang. Rasa nak berus tekak ni pun ada juga. Ishh penyakit moden lah katakan. Kalau tak kebah-kebah jugak aku ingat nak ke klinik buat ujian darah. Takut ada denggi. 

Tiada ulasan: