Rabu, 2 Jun 2010

AKU CUTI HARI NI

Aku sedikit kecewa bila rancangan memancing di Dungun DIBATALKAN sebab BIG BOSS nak buat event pada hari yang sama. Aduihhh punah impian mencandat sotong. Tapi bila dah pasang niat kena diteruskan jugak. Cuma lokasi saja berbeza. TG KARANG. huhuhu. Aku sebenarnya ada impian nak cuba memancing belut. tapi mengenangkan dia tu macam encik Ular risau pulak aku tercampak joran bila mengena nanti. hehehe. Maklumlah aku pun bukan biasa sangat tengok belut tu.

Kalau korang nak tahu hari ini  aku cuti. Nak ke KWSP untuk menghantar segala dokumen yang diperlukan untuk mengeluarkan duit sendiri tu. Aku sebenarnya memang dah tak ada mood langsung untuk ke pejabat. Malas mengadap orang bodoh sombong tu.

Bunga kaembong

Dulu buga nih bukan main banyak kat rumah mak. Aku suka pecahkan buahnya untuk keluarkan biji benih. Bunga ni senang hidup. Tabur saja biji benihnya pun boleh. Dia ada banyak warna, putih, pink, purple dan ini yang merah. Bila snap gambar kombinasi warna hujau dan merah memang cun beb. Tapi kalau orang pakai baju merah seluar hijau boleh bikin gelak beb. hahaha nak tengok jom datang pasar malam hari ahad. Hahaha comform korang gelak beso. 

Tiada ulasan: