Selasa, 18 Mei 2010

RINDU TAIPING

Sesekali WAKTU melewati lorong kenangan, aku terkaku diam, menghitung rindu semalaman yang tertinggal di sini.RINDU amat pada TAIPING. Ini antara gambar yang aku ambil masa di sana. Susah senang belajar mengawal kamera. Kena kutuk sebab kamera canggih amat tapi yang memetik shutter hanya budak baru belajar. DAH TU KO JELES?? hahaha terkedu mamat ISTANA BUDAYA YANG POYO TU. Mukanya bertambah merah bila kawan-kawan sekumpulan aku yang lain tu GELAK BESARKAN DIA.

GAMBAR, pada aku adalah sesuatu yang subjektif. Luas untuk disukat dan dalam untuk dimengertikan. Maksud aku mungkin pada dia hampeh, tapi pada orang yang memetiknya cukup cantik. Jadi tidak perlu untuk memandang budak yang baru belajar ni terlalu DUNGU. Itu pada pandangan akulah, pada yang lain aku tak pasti. Yang hari-hari pegang kamera tu tak semestinya PROFESIONAL bro!












Tiada ulasan: