Jumaat, 14 Mei 2010

MAKAM MAHSURI

Seminggu nih tidur pun tak menentu. Risau pun ada. Bukak balik koleksi gambar lama. Rasanya nak letak gambar nih lah. Gambar ini aku snap masa aku seminar fotografi di Langkawi. Aku tengok rata-rata siami datang jenguk kat makam MAHSURI. Yelah diakan asal usulnya dari sana. Mesti cantik dia nih. Kalau ada perempuan secantik dia ni lagi kat Langkawi,sah-sah si duda pendek tu suruh drivernya hantar dia ke langkawi seminggu sekali. MELAMPAU betul kan. GATAL TAHAP KRONIK.

Orang lain pun GATAL jugak tapi tak macam dia ni. Sebelum kejadian aku sekolah kan dia dulu, dia nak jugak bercakap dengan aku. Asal jumpa aku jer tanyakan cd gambar dia dengan budak tu masa jamuan hari raya CCD. Cehhh dasar JANTAN, tak sedar kedut dah melorot sampai lutut. Ada hati nak mengorat budak kecik lagi tu.

Tiada ulasan: