Selasa, 11 Mei 2010

JAWABLAH SALAM

Tadi terserempak dengan SI DUDA TUA YANG PENDEK dalam lif. Aku bagi salam dengan kuat sekali. Aku ingat malaikat pun terperanjat. Tak JAWAB dia, buat-buat pekak pulak tu. Hahaha baik tak payah letak bunting amalan mesra kakitangan tu merata-rata depan pintu lif. Baik buang jer kalau tak reti nak praktik kan. 

Lepas tu masuk pula SI BANGLA, sama jer bagi salam tak menjawab. HARAM AGAKNYA KALAU JAWAB SALAM STAFF YA?? ada tulis dalam employee handbook kot. Hahaha dah tua-tua nak mati, tulang pun dah retak seribu masih lagi tak reti menjawab salam. KESIAN BETUL. Patutlah syarikat tu rezekinya tak berkat, hilang barokahnya sebab hal-hal macam ni lah.


Hmm macam KETAM. SENDIRI JALANNYA TAK BETUL NAK AJAR ANAKNYA JALAN BETUL. Piiii rah


Tiada ulasan: