Rabu, 14 April 2010

KASUT OH KASUT

Baru saja semalam aku bertungkus lumus berkemas segala. Hari ini balik saja dari kerja dengan kepala yang berdenyut-denyut tengok kasut dah bersepak balik. Macam duduk dengan sekawan warga zoo pun ada jugak rasanya. Letih betul..

Dari selipar jamban, hinggalah ke kasut kerja semua tergolek-golek. Agaknya dorang ni dah biasa duduk dengan maid kot. Dari kepala sampailah ke kaki ada orang yang nak tolong tengok kan. BOSAN BETUL!!

Tiada ulasan: