Rabu, 7 April 2010

HARI YANG BENGKAK

BENGANG betul. Pagi-pagi lagi tadi mood aku telah tercalar dengan dongeng kawan yang baru pulang bercuti di Jakarta. Kalau pasal percutian tu aku sanggup dengar 1000 jam lagi. Tapi bila dia sebut nama perempuan plastik tu yang kononnya banyak membantu kawan-kawan, aku mula tarik muka. JANGANLAH DISEBUT LAGI NAMA DIA TU DEPAN AKU.

Seharian juga aku stress. Ditambah pula dengan kelibat OG yang sentiasa memunculkan dirinya di depan aku. MACAM BAGUS.

NURUL UMAIRAH

Masa aku sebok membuat gambar micro tempohari, aku ditemani 2 orang anak saudara yang beriya-iya membantu aku membawa tripod dan kamera. Umairah bercita-cita untuk menjadi Doktor bila besar nanti. Selepas seronok mengambil gambar embun tu dia tiba-tiba bersuara " tak jadilah nak jadi DOKTOR, kita nak jadi JURUGAMBAR macam Acik Ta". Hahaha gelak besar aku. 

Jadilah apa yang kalian inginkan. Asalkan jadi orang yang berguna. Kalau nak jadi jurugambar, jadilah yang profesional. JANGAN TERPERANGKAP MACAM AKU. 

Tiada ulasan: