Isnin, 5 April 2010

EMBUN

Baru-baru ini aku balik ke kampung, urusan kerja. Kan nak pilihanraya kecil. Pak menteri pun turunlah ke kampung aku. Apalagi, aku ditugaskan untuk mengambil gambarlah. JURUGAMBAR YANG DAH TAK ADA KAMERA D300 ni jugaklah yang memetik kamera peribadi untuk majlis kecil yang besar tu.

Tak apalah, buat sesuatu tu biarlah ikhlas ye tak.
IKHLAS TAPI JAUH.

Sempat jugak aku mencuba buat gambar micro dengan lens yang tak seberapa tu. Inilah antara hasil gambarnya.

INTERNET

Kerana internet aku sudah diberkas dipejabat. Aku telah mengambil langkah drastik dengan membeli broadband calcom peribadi dengan fee RM68 sebulan. KETAGIH BERBLOG ni dahsyat jugak ek.