Selasa, 23 Mac 2010

GOSSIP DI PEJABAT

Kecoh kawan-kawan aku di sini bercerita tentang OG yang kononnya berpoligami dengan kakitangan Syarikat yang berada di hujung pejabat sana. Kabarnya sebab musabab dia kawin lagi satu sebab bekehendakan zuriat. Hahaha gelak besar betul aku ni

Sebenarnya aku masih mengambil langkah ‘peduli apa aku’. Dah memang tak ada kena mengena dengan aku pun, ada lebih baik aku diam saja. Tapi sesekali terbit juga beberapa soalan dihati ini. Siapalah PEREMPUANYANG TERDESAK sangat nak berkahwin, sampaikan tidak menyempat untuk screen test OG ni dulu.

Aku tidak layak untuk menghukum, terutamanya pada setiap apa yang dia buat kepada kami di sini. Tapi kalau aku ada hak, aku doakan dia TIDAK AKAN BAHAGIA walaupun dia berkahwin dengan 1000 perempuan sekalipun. Aku doakan dia tidak berzuriat, sebab bila dia berketurunan nanti, sedikit sebanyak keturunan dia ada perangai GILA macam dia jugak. Kemudian hari keturunan dia pun akan menyusahkan orang lain. Biarlah hanya OG ini yang ada diatas bumi ALLAH swt, sekurang-kurangnya yang satu ini kami masih boleh LAYAN lagi. Hahah sungguh kejam aku ini.

* RINDU KAWAN-KAWAN SEPASUKAN