Sabtu, 27 Mac 2010

GAMBAR@ ADOBE ILLUSTRATOR & PHOTOSHOP

Aku baru berkesempartan belajar membuat montage menggunakan pengisian Photoshop setelah sekian lama. Seronok jugak bila kita tahu mengendalikan sesuatu yang MEMANG selama ini kita teringin sangat nak buat.


Dulu, masa satu floor dengan OTAI tu tak ada kesempatan pulak. Tadi sempat menuntut sekejap. Dan ini hasilnya. Lain kali aku buat gambar lain lah.


Aku sebenarnya sedang merancang untuk membukukan gambar-gambar peribadi yang aku sudah ambil tu. Tapi belum ada kesempatan.


WORLD WATER DAY 2010, perlaksanaan majlis ini tidak segah bajetnya. Membuang masa kakitangan dan tidak praktikal langsung. Lokasi pun hampeh. Aku penat berspa di dalam khemah, rasa ala-ala ayam golek pun ada jugak. Makin hitam aku yang dulu sedikit putih ni.
 
Internet pejabat sudah berjaya MEMBERKAS blog aku. Dah kena sekat pun. Aku kena fikirkan cara lain untuk terus menulis setiap hari. CILAKA betul.