Sabtu, 23 Januari 2010

PROGRAM FAMILIARISASI

-Carbon Footprint & World Branding



Aku dan kawan-kawan Jabatan telah mengikuti program anjuran Jabatan kami sendiri. Seronok juga bila kawan-kawan dari WR menyertai.

Lepas juga rindu dengan kawan-kawan di sana. Aku ringkaskanlah pengetahuan aku ini ya. Kami belajar cara untuk menjimatkan tenaga. Contohnya apa yang berada di sekeliling kita. Tenaga elektrik, air dan apa juga yang kita guna seharian. Berapa banyak pula kertas yang kita gunakan setiap kali kita buat salah lepas mencetak. Tapi semuanya haruslah ada data, baru dapat menilai dengan tepat.


Atau boleh juga kita masukkan di dalam projrk ICC. Huhuhu

Mem bercadang untuk melepaskan aku daripada cengkaman OG. Alhamdulillah. Untuk itu aku akan membelanja kawan-kawan makan pulut kuning dan rendang. Balik nanti nak cuba masak menu ini. Rasanya tiada masalah. Aku kan suka masak.