Selasa, 26 Januari 2010

LUAHKAN KEMARAHAN


Bila DIA merancang sesuatu, pasti sesuatu itu yang amat besar natijahnya dan kita sendiri tidak pernah terfikir akannya. Dari semalam terbayang kesedihan seorang kawan baik. Apa yang aku mampu pesan hanya bersabarlah banyak-banyak ya. Kita selalu merancang, tetapi ALLAH mempunyai perancangan yang lebih baik, percayalah. Jangan berputus asa dengan ALLAH.


Aku pernah berada ditempat kalian, dikala orang lain mengira duit bonus untuk itu dan ini, aku hanya mendengarnya dengan hati yang LULUH. Aku TIDAK DAPAT BONUS di atas sebab dan kesalahan yang aku sendiri tidak tahu. Dan tiada usaha untuk memperbaiki kelemahan dan kesalahan aku oleh majikan pun.

Aku tahu, kebanyakan kalian di WR itu tidak berpuas hati dengan ’budak pendek’ tu. Luahkan dengan cara sendiri. Kalau ada yang ingin aku tebitkan di dalam blog aku, email lah kepada aku (Gmail ya). Biar aku menulis semula dan kalian semua membaca. Sekurang-kurangnya akan LEGA juga jiwa kacau korang tu.


TAJUK PENULISAN AKU PADA 2 Februari 2010 (Selasa) 'KENAPA AKU BENCI BOSS AKU'. Mesti MELETOP kan...