Rabu, 23 Disember 2009

PERCUTIAN KELUARGA 2009


Aku sudah lama merancang percutian keluarga 2009. Memang lokasinya tetap di Cameron Highland. Tapi disebabkan adik-adik aku semua memberikan jawapan YES di saat-saat akhir. Akhirnya semua apartment di sana PENUH. Hahaha padan muka kitaorang.

OG kena boikot


Nak tergelak aku bila dapat tahu OG kena boikot dengan staff sendiri. Padan muka dia. 2 orang senior executive, 2 orang executive dan seorang Admin Asst. Semua pakat-pakat boikot dia. Dahlah bagi markah appraisal tahap membunuh lepas itu ada hati lagi dia nak merunggut BONUS dia sebulan saja. Memanglah KHINZIR dia tu. Yang kitaorang ini gaji sekupang dua ini dia tidak pernah mahu peduli pun. Dasar cilaka memang begitu.


Semalam ada MCM sepatutnya dia yang kena masuk wakilkan SM dan SGM yang sedang bercuti. Alih-alih dia EL pulak. Terpaksalah si Senior Exe mewakil Jabatan tadah telinga. Hari ini masing-masing SE datang office dengan muka mencuka sebab kena bambu dengan ED Operasi. Dasar tak BERTELO memang macam tu, sebab tu projek tahap tanggal lutut pun tak boleh beranak pinak. Lepas tu pandai ngumpat bini kata MANDUL. Perghhh complete SYAITON dia ni. Bos aku dulu pun tidak beranak tapi tidaklah sebangkai dia ini. Baik amat, sampaikan selalu juga aku doakan dia dimurahkan rezeki. Yang ini tak hingin aku doakan dia. Kot jumpa pun aku langgar lari.