Isnin, 14 Disember 2009

BOWLING 2009


Aku dan kawan-kawan telah sebulat suara dan bersetuju untuk mengadakan pertandaingan BOWLING 2009 di antara Jabatan-jabatan yang terpilih. Pertandaingan tersebut telah selamat berlangsung pada hari Sabtu 12 Dec 2009 tempohari. Walaupun ramai yang menarik diri di saat-saat akhir, pertandingan itu tetap aku laksanakan di Cosmic Mid Valley. Aku rasa seperti berada didalam disco sahaja sepanjang pertandingan tersebut diadakan. Gelap dan bising bukan main.


Selepas ini aku dan kawan-kawan bercadang untuk bercuti di Bukit Freser. Tapi belum tahu lagi berapa ramai yang ingin menyertai. Aku tak hairan kalau hanya aku berempat sahaja yang akan pergi kali ini (aku, ina, hana dan zana). Maklum sajalah masing-masing ada keluarga sendiri, tinggal yang bujang macam kami sahaja yang suka berjalan-jalan dengan kawan-kawan.


Aku memang sudah tidak betah berada lama di sini. Mintak-mintak CEO buka mata dan meletakkan aku ditempat yang sepatutnyalah. Darah tinggi aku tidak pernah turunlah aku rasa sejak berBOSSkan bangkai macam OG ini. Hari-hari aku doakan dia MATI SAHAJA bukan untuk aku seorang tetapi untuk semua kakitangan yang berada dibawahnya termasuklah yang bukan dibawahnya terutama yang berada di wilayah-wilayah tu. Aku ini bukanlah kejam sangat tapi daripada adanya dia ini secara tidak sengaja menambahkan koleksi dosa orang-orang yang berada disekeliling dia sebab mengumpat. Adalah lebih baik dia ini TIDAK DIADAKAN dimuka bumi ini.

Tadi ada orang bagitahu dia mintak GL. Haa bagus sangatlah tu, duduk hospital lama-lama sikit. Ada pun menyakitkan mata. Alhamdulillah doa aku termakbul.