Khamis, 29 Oktober 2009

PROGRAM PERTAMA AKU?





Sakit hati hal semalam belum reda lagi. Malam tadi aku dah sakit-sakit kepala. Terutama bahagian belakang kepala ni. Kalau jumpa doktor dan periksa, aku rasa sah-sah darah aku naik ni. Pasti aku disuruh berehat di rumah. Mengenangkan hari ini ada program Jabatan, aku gagahi juga ke pejabat. Dengan harapan tiada siapa yang akan mencuba menaikkan darah aku lagi.



Hari ini aku akan ke Kuala Selangor dengan Hadi dan Aden. Kalau ada lagi yang nak ikut aku ajak saja. Biar ramai-ramai ke Kuala Selangor. Biar pejabat ini kosong.
 Orang gila tu pagi-pagi lagi tiada di pejabat. Alhamdulillah. Kalau dia dihapuskan terus dari syarikat ini lagilah aku bersyukur yang teramat. Aku hendak buat pulut kuning dan bagi kawan-kawan makan. Huhuhu





Ramai pulak orang yang bertanyakan itu dan ini berkenaan program petang nanti. Aku cool saja jawap. Boss saya nih memang suka buat kerja sendiri, sampaikan aturcara pun dia tak bagi kat saya. Dan yang terbaru, presenter petang nanti Pengurus kanan aku bercuti hari ini. Dan namanya tertera sebagai presenter. Bangang betul manager lembu ini. Nampaknya Pengurus Besar Kanan lah jadi mangsa kena cover dia. Aku diam saja, apa yang aku boleh bagi aku bagilah. Kalau dia suruh aku present aku present sajalah mengikut cara aku. Lepas tu balik pejabat aku suruh saja dia berenti kerja. Ada manager pun bangang buat apa kan.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.