Selasa, 13 Oktober 2009

MESYUARAT DENGAN TIMBALAN KETUA POLIS DAERAH KUALA SELANGOR






Hari ini, boss aku yang tidak berapa bahagia tu telah mengarahkan aku untuk menghadiri mesyuarat dengan Timbalan Ketua Polis Daerah Kuala Selangor. Mesyuarat diadakan di Ibupejabat Daerah di Kuala Selangor. Aku ditemani Hadi, iaitu Juruteknik Jabatan untuk ke sana. Si gila tu ada juga bertanya aku ke sana naik apa. Cehh jangan haraplah aku nak tumpang kereta dia.




Mesyuarat telah memutuskan untuk mengadakan majlis yang ulung kalinya pada 29 Oktober nanti. Aku ditugaskna untuk mencatat butiran penting oleh si gila tu. Macamlah aku tak tahu. Meluat betul aku. Kawan-kawan dari Jabatan lain kutuk-kutuk si gila tu. Aku tukang gelak saja.


 
Aku makan tengahari dengan Hadi di Warung Pak Abu Kuala Selangor. Makan ikan keli bakar. Masa nak bayar tu tiba-tiba ada kontraktor yang kenal kitaorang tolong bayarkan. Apalagi sengih-sengih sampai telinga lah. Dalam perjalanan balik tu, di depan persimpangan Ijok dekat petronas ada orang jual durian. Apalagi kitaorang layan durian 2 bijik dulu. Lepas tu baru jalan balik office semula. Sampai office masing-masing tahan sendawa. Kang kot sendawa kang satu floor boleh bau. Sah-sah kena marah nanti.

Tiada ulasan: