Jumaat, 2 Oktober 2009

MESYUARAT BAHAGIAN UNTUK EKSEKUTIF




Hari ini terpaksa menghadiri mesyuarat Bahagian dengan Pengurus Besar Kanan. Agak-agaknya ada ke orang yang berminat dan sentiasa bersemangat untuk menghadiri apa juga mesyuarat ya? Pada akulah mesyuarat-mesyuarat ni tak perlulah dibuat berjadual sehinggakan tak ada apa nak dicakapkan pun nak buat mesyuarat. Cukup membuang masa kan. Sepatutnya panggil saja orang-orang penting untuk bertanya kan status sesuatu projek, itu sudah memadai. Biarlah Eksekutif cabuk seperti aku ini menyudahkan kerja-kerja lain. Entahlah aku tak faham sungguh dengan budaya kerja di sini. Tapi kalau ada tawaran di tempat lama pun aku dah tak ada hati.







Hari ini aku tak ada mood nak buat apa-apa pun. Janganlah ada sesiapa yang cuba-cuba salah cakap. Aku cepat naik angin.






BALIK KAMPUNG & MEMANCING IKAN







Memandangkan esok adalah cuti sabtu minggu pertama, aku berhasrat untuk balik kampung sahaja. Anun awal-awal lagi dah ajak memancing di Kuala Selangor. Tak kisahlah. Apa-apa pun boleh.

Tiada ulasan: