Selasa, 20 Oktober 2009

ERP SUPPORT PROGRAMME - SESI ULANGAN KELAS PIVOTA


Hari ini aku terpaksa menghadiri kelas pivotal ‘wajib’. Bosan betul aku kalau selalu dapat memo begini. ’Program ini adalah WAJIB dan tindakan akan diambil sekiranya kakitangan gagal menghadiri kelas ini tanpa sebarang alasan yang munasabah atau kebenaran pihak atasan.’ Huh kalau tak dapat hadir dah jatuh berdosa dah aku ini.


Report aku tidak dapat disudahkan kerana kegagalan pihak Wilayah menghantar data yang lengkap. Dan aku mempunyai kuasa untuk menghantar email dan cc copy kepada the big boss, tetapi kerana aku ini baik orangnya aku tidak sanggup berbuat demikian. Iyelah aku nak mengadap orang-orang ini selalu. Bukan untuk hari ini saja. Good repo kena jaga beb!




Penyudahnya aku yang tension sendiri. Pening kepala dah aku ni.

Tiada ulasan: