Rabu, 28 Oktober 2009

AKU HAMPIR GILA SUDAH




Tadi seperti biasa aku bangun jam 6.45 pagi bersiap segala dan keluar rumah jam 7.45. Itulah rutin hidup aku setiap hari pada hari bekerja. Membosankan. Oh ya tadi aku sempat menjemur kain sebelum keluar rumah. Malam tadi hujan bukan main lebatnya. Harap-harap hari ini tak hujanlah. Kesian baju-baju tersebut. Tak sempat nak kering.


Pagi-pagi lagi ada meeting dengan ’orang gila tu’, kiranya meeting ini mencacatkan mood kerja aku untuk hari ini. Iyelah aku kene mengadap muka dia dan dalam hati aku ini tak sudah-sudah mengutuk dia. Dah jatuh berdosa aku ni. Kadang-kadang aku pelik lah. Orang yang sembanyang tak tinggal cakap hal-hal ugama bergegar-gegar, ketidaksempurnaanya jelas sekali. Kenapalah begitu. Kadang-kadang ingin sekali aku menskodeng cara kehidupannya dirumah. Macam itu kah dia di rumah. Ohh alangkah kesihan kepada si Isteri dan keluarga mertuanya. Nak kesian pada anaknya, tak ada anak pula. Maklum sajalah benih dia ni tak sesuai nak dibiakkan dikalangan manuasia. Hanya haiwan yang sesuai, itu pun golongan babi dan anjing, tapi gred yang paling low class. Kalau lama lagi aku rasalah, bukan aku saja yang gila. Fasdy, Mai, Kak Sab dan Faa turut serta menyertai aku ke pakar psikiatri. Hancur MALAYA......




Mintak-mintak aku taklah jadi seperti ini. Kalau nak mati pun biarlah aku mati dengan tenteram, aman damai dan dikasihi. Tak mahu aku mati terbiar bergini. Lebih-lebih lagi disebabkan oleh orang gila tersebut. Hahahaha


Gambar ini aku download dari buletin emesra. Kawan aku nih memang cilik-cilik cili api. Walaupun kecik tenaganya berapi-api. Cuba ajak main futsal tengok...........huhuhu





Tiada ulasan: