Isnin, 28 September 2009

MIMPI SEMALAM




Aku tak tahu kenapa dan mengapa. Semalam aku tidur mimpikan my ex- stupid and black boss & The geli-geli team. Tak pernah pulak terlintas dalam kepala aku ni untuk ingatkan mereka yang amat menyakitkan hati itu. Nak kata aku tidur tak basuh kaki, semalam sebelum tidur aku siap mandi sebelum isya dan lepas tu baru tidur. Huh musykil sungguh aku. Agaknya dorang teringatkan dosa-dosa dan salah yang pernah dilakukan keatas aku, ataupun dorang dah mula terima isyarat-isyarat kecil daripada malaikat maut yang seingat aku lah mendatangi kita sehari lebih 7 kali. Hahaha.



Aku amat-amat berharap janganlah dorang mencari aku lagi hendaknya. Aku tak tahu nak bereaksi macam mana. Menyusahkan saja.


SCOOTER KU SI NOUVO S





Sakit hati betul bila ada orang melanyak si scooter tahap tak hengat tapi bila meragam call aku untuk payment kat kedai motor, tak ke siot. Apalagi mengamuk sakan aku dibuatnya. Semalam aku jalan-jalan dengan scooter rasa lain macam saja. Ada bunyi-bunyian yang cukup tidak menyenangkan aroma telinga. Tambah benganglah aku. Dan semalam jugak aku sound kat pengguna-pengguna tegar tu. Pandai pulak masing-masing tarik muka.



Kalau harta kita memang si peminjam tak reti-reti nak jaga. Cuba harta dorang kita pinjam, tengok muka sekor-sekor cam babun saja. Hampehh

Tiada ulasan: