Selasa, 29 September 2009

MESYUARAT SECTION YANG MEMBOSANKAN


Pagi ini aku kena menghadiri mesyuarat section yang teramat membosankan. Kalaulah boss aku tu orang nya kelakar macam nabil atau hensome tahap brad pitt ok lah jugak. Mengantuk amat aku tadi, hampir-hampir terlelap. Cakap pun benda-benda yang yang formal saja. Aku menahan mata macam nak gila. 1 jam rasanya macam 5 jam pulak. Kawan-kawan yang lain pun dah macam batu saja aku tengok.

Jumaat nanti ada assembly dengan Dato' CEO. Aduhh menyampah betul aku.
Dalam diam aku rindu pada bendang di kampung. Ohh syahdunya

Tiada ulasan: